بیانیه اتاق فکر

بیانیه اتاق فکر


نویسنده: مدیر سایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۷

بازدید : 801



۲۵-۱۳۹۷/۰۵/۱۵

به نام خداوند جان و خرد  

"بیانیه"

بدون شک برای هر مشکلی راه حل منطقی وجود دارد، برای دستیابی به راه حل مطلوب نیاز به تفکر، خرد جمعی و محیطی مناسب است و این محقق نمی شود مگر با اتخاذ شیوه ای صحیح برای خرد ورزی و اندیشیدن .
در این راستا هیات مدیره محترم کانون وکلای استان مرکزی انگاشت که لازمه این امر و تحقق برنامه های اعلامی ایجاد ساختاری است به نام " اتاق فکر " که بتوان از طریق آن و با تکیه بر افکار جمعی و هم اندیشی فکر را غنی و بارور سازد .

 با این نگرش ، اتاق فکر به منظور شناسایی ، تبیین و حل مسائل و مشکلات صنفی و ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظرات و انتقادات تشکیل گردید تا بر اساس روش های جمع اندیشی و بهره گیری حداکثری از افکار، انتقادات و پیشنهادات سازنده و خلّاقانه تک تک همکاران ارجمند به عنوان اعضای واقعی این اتاق و انعکاس آنها به هیات مدیره، به منزله پلی ارتباطی میان مجمع عمومی و هیات مدیره باشد .

فعالین این اتاق به عنوان کوچکترین با استمداد از خالق هستی می کوشند تا با تکیه بر اصل هم اندیشی و ایده پردازی جمعی و نظر سنجی و نیاز سنجی و ارزیابی نقّادانه افکار و پیشنهادات واصله و ترکیب آنها ؛ 
ایده های کلی و پیشنهادات را به راهکار ها و برنامه های قابل اجرا تبدیل نمایند . 
البته بدیهی است که این هدف و آرمان جز با یاری همکاران از طریق ارائه پیشنهادات حداکثری به اتاق محقق نخواهد گردید .

در پایان امید است این امر به دموکراتیزه تر شدن فضای کانون، بالا بردن روحیه انتقاد گری و مطالبه گری همکاران دلسوز از مسئولین کانون و صد البته اعتلای کانون وکلای استان مرکزی منتهی گردد .

خدایا چنان کن سرانجام کار 
تو خشنود باشی و ما رستگار

✅اتاق فکر کانون وکلای استان مرکزی